tisdag 29 november 2011

Adventstider..

Advent och jul betyder mycket för mig, jag tycker det är otroligt mysigt och njuter mycket av allt. Av maten, ljusen, pyntet, glöggen, julgodiset och musiken, men kanske allra mest av värmen. Värmen i att få vara tillsammans med de som man tycker allra mest om, de som betyder mest av allt, familjen.. I år saknar vi en liten person, och det känns så otroligt mycket mer än jag nånsin kunde tro. Så väldigt tomt. En kavat, glad, stjärnögd liten gosse fattas oss, och det är inte lika roligt i år, hur jag än försöker. Jag gör mitt bästa, för Elliotts skull, men faktum är att det är inte samma sak i år. Men jag låter det vara så, det går inte att tvinga fram något som inte finns, det går bara inte. Jag njuter så mycket jag kan och orkar med, resten får vara. Till nästa år kanske det känns lite lättare, jag hoppas det.

Du fattas oss Wille.... <3

4 kommentarer:

  1. Jag skickar er alla många, varma kramar och hoppas att julen blir en mysig tid för er, trots allt. Vem vet, Wille dyker kanske upp i era drömmar som en liten tomte, stjärngosse eller pepparkaksgubbe, som kan ge er lite extra ljus och värme!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också julen men det är den tiden jag saknar de som inte är med oss som allra mest. Första julen utan julklappar till Elias var fruktansvärd och den var sju resor värre för Anna.
    Så hur mycket du än älskar julen så kommer det nog inte bli jul på "riktigt".
    Kram & kärlek

    SvaraRadera
  3. Skickar kramar till dig!!/Monica

    SvaraRadera