onsdag 14 mars 2012

Willedrömmar..

I morse gick min man upp vid 04, han skulle med första planet till Stockholm, och naturligtvis vaknade jag... Har jag väl vaknat så börjar jag fundera och tänka och det är jättesvårt att somna om. I morse var det bara bilder av Wilmer jag hade på näthinnan, framför allt vår sista stund med honom på sjukhuset, det är bilder som bränt sig fast och som ofta tar över, särskilt på natten. Jag försöker tänka på annat men det är väldigt svårt.
Till sist somnade jag, efter att ha bett om att få tänka och drömma fina saker, och det var precis vad jag gjorde. Jag sov 05-06 och drömde om Wilmer hela tiden. Fina, varma, mjuka drömmar, där jag kunde pussa honom, krama honom och busa med honom. Jag vaknade med en skön känsla i kroppen och med ett lugn som jag saknat ett tag nu. Tack min lilla älskling för att du kom till mig i min dröm, det behövde jag så väl...

1 kommentar:

  1. Klart att lille wille hälsar på och tittar till sin mamma ibland! <3

    SvaraRadera