måndag 4 april 2011

Världens bästa man...

... måste jag ha! Han är inte bara en av de intelligentaste män jag känner, och en fantastisk pappa, utan även en romantisk man med ett enormt hjärta...
I tisdags blev jag tillsagd att vara klar kl 12.00 på söndag, (som igår). Jag skulle ha med mig lite sminkgrejer och ett ombyte "snyggkläder", inget mer. Efter en fantastiskt rolig tjejmiddag på lördagen som blev en aning senare än jag tänkt, så var jag sådär pigg, men ändå förväntansfull.
Klockan 12.16 satte vi oss i bilen, där jag fick veta att vi skulle till Malmö. Vi kom till Triangeln, gick och mysshoppade en stund och landade sen på en thairestaurang där jag fick veta att vi skulle mellanlanda på ett hotell för att fräscha till oss, sedan skulle vi gå och se Carolas konsert, "Elvis, Barbara och jag". Ni som känner mig vet att Carola är min idol, har varit sedan jag var ca 10 år... (Och jag vet, i Sverige skaaaa man inte gilla Carola! Sen att hon alltid sjunger för utsålda hus eller får taket på Konserthuset i Malmö att lyfta och en publik, bestående av allt från 10-åringar till 70-åringar och allt däremellan, att stå upp och jubla, spelar ingen roll, det är inte fiiiint att gilla Carola, jag vet!) Jag vet det och jag säger "I don´t care"!!!! Det var en fantastisk dag och en underbar kväll, tillsammans med en av de finaste människorna jag känner, min man... En man med ett hjärta av guld, som vet att efter detta kan han be om nästan vadsomhelst och få det..! :)

I´m a happy girl!!!

1 kommentar:

  1. Härligt!! Du berättade ju på tjejmidda´n att något skulle ske!! Kul att få veta vad som hände :-)
    You are worth it!!! Kram

    SvaraRadera