torsdag 23 februari 2012

Lycka och olycka

Tänk att livet kan svänga som det gör, känslorna pendlar som en bergochdalbana.. Idag känner jag dock en enorm värme inombords, jag gläds så med Viktoria och Daniel, trots att jag egentligen är emot kungahuset..
Att se Daniels glädje och otroliga värme i sitt lilla tal, där hans röst nästan bröts, att känna att snart, snart ska vi, jag och min man, få uppleva samma enorma lycka igen. Att föda ett barn är det största, det absolut finaste och den starkaste upplevelse man kan vara med om, anser jag iallafall. Oavsett om man är kunglig eller icke kunglig.
Jag längtar, min familj längtar och jag hoppas och tror att lilla Wilmer gör detsamma i sin himmel och att han kommer att vara med vår bebis varje dag... <3


Blivande stolta storasyskon!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar