lördag 11 juni 2011

Bilddax!!

Idag mår jag en aning bättre, och anledningen till det är att min fina lillasyster med familj flyttar tillbaka till Sverige idag! Jag har saknat, saknat, saaaaknat dem och nu är de snart här! Det sk bli underbart att få krama dem igen, och att få ha dem här alltid! Min storasyster har också kommit till Skåne, så nu är nästan hela familjen samlad, väldigt mysigt...
Satt och tittade på foto, vissa dagar går det bra och jag orkar göra det, ibland går det inte alls. Idag hittade jag några favoriter:



Underbart och smärtsamt...


6 kommentarer:

  1. Familjen din samlas nära dig, vilken lycka! Även om de inte ersätter någon annan så utökar de ju dina tankar och din tid med sin närvaro! Kan ju inte vara annat än super positivt!!! Glad jag blir för din skull, er skull!
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Oj oj vad många fina bilder ni har på era prinsar!!!!!
    Måste vara väldigt roligt att ni tagit så många bilder, trots att de i bland känns för smärtsamt att titta på dom!Men du man ser ju hur LYCKLIG lille
    Wilmer är!Han ler eller ser "plirig" ut på varenda bild..där går de inte att ta miste på att vi har ett lyckligt, älskat barn!Tänk han fick "somna" med vetskapen att han var älskad!!!!Ni har inte förlorat honom, ni vann honom o nu väntar han tils ni ses igen o han är ohuldad av alla era anhöriga som har lämnat er redan o av Gud som älskar sina små barn!!Stor kärlek till hela familjen jag tänker på er o ber för er o glädjer mig stort att du snart har dina systrar runt dig!!Många varma tankar Monica

    SvaraRadera
  3. De ska vara han är omhuldad//Monica

    SvaraRadera
  4. Läste en fin sak idag och tänkte på er. Det handlade om en annan familj som gick igenom svårigheter och deras tanke just nu var "Vi kämpar för livet och kärleken". Det tyckte jag var en fin sak att kämpa för!
    Kram och kärlek

    SvaraRadera
  5. Är glad för din skull.
    Kram. Sandra

    SvaraRadera
  6. Är också glad för din skull Katarina att du har dina systrar nära.
    Bildkollaget så fint. Så rörd. Tänker på er.
    Styrke kramar Malin

    SvaraRadera